Лимитирана версия на Megane R.S.
Лимитирана версия на Megane R.S.
Най-спортната версия в гамата на Mеgane сега се възползва от техническа модернизация и поръчков външен облик. Megane R.S. 275 Trophy е последният в дългата поредица лимитирани версии на модела, която започна през 2011, продължи с Red Bull Racing RB7 (2012) и Red Bull Racing RB8 (2013) версиите.
Технически модернизации за един чистокръвен R.S. с още по-остра динамика
Високо оценен за поведението си както на път, така и на писта, Cup шасито с диференциал с ограничено приплъзване е стандартно при Megane R.S. 275 Trophy.
За да позволи на клиентите да се възползват напълно от динамичните качества на автомобила, инженерите на Renault Sport работиха задълбочено по двигателя на Megane R.S., за да допринесат за 10 допълнителни конски сили. Вследствие на това двулитровият бензинов двигател генерира 275 к.с., като върховата мощност се постига при 5500 об/мин на първа и втора предавка. Едновременно с това, максималният въртящ момент 360 Нм е наличен в широк оборотен диапазон – от 3000 до 5000 об/мин.
Въпреки тази допълнителна мощност разходът на гориво и емисиите изгорели газове са внимателно задържани на ниво от само 7,5 л/100 км* и 174 г/км CO2.
Сътрудничеството
Renault Sport и Akrapoviс, производителят на едни от най-добрите изпускателни системи за мотоциклети и спортни автомобили, отбелязаха своето сътрудничество с монтирането на титаниева ауспухова система. В допълнение на по-ниското тегло на титаниевата система, Megane R.S. 275 Trophy също се характеризира със специфичен, по-дрезгав звук, който със сигурност ще се хареса на тези, които ценят спортните нотки на двигателя. Подобно на новия отличителен звук на двигателя, карбоновият ауспух също е дело на Akrapoviс.
Megane R.S. 275 Trophy стартира партньорство и със световноизвестния производител на амортисьори, Оhlins. Лимитираната версия на автомобила може да се поръча с опционалните регулируеми Оhlins Road & Track амортисьори със стоманени пружини. Tази еволюция на технологията, използвана в моторния спорт и Megane N4, позволява на водачите да регулират лесно и без чужда помощ настройките на амортисьорите.
За онези, които се радват на шофирането на писта, като опция за Megane R.S. 275 Trophy се предлагат и гумите MICHELIN Pilot Sport Cup 2. Tова ултра скоростно решение е разработено съвместно от Michelin и Renault Sport специално за този нов, лимитиран автомобил с предно задвижване.
Лимитирана версия, която предлага изключителен стил, вътре и вън
Новата външна декорация включва Trophy брандинг върху платинено сивия (Platine Grey) преден нож, ала Ф1, докато персонализираните странични панели са украсени с Trophy лепенки. Платинено сивото е било избрано и за графиката на кариран флаг, позиционирана в долната част на вратите.
Междувременно, номерираните прагове са още едно доказателство за ексклузивността на лимитираната серия.
Могат да бъдат поръчани и опционалните 19-инчови черни Speedline Turini джанти, създадени на база джантите, използвани от състезателните версия на Mеgane.
Интериорът на Mеgane R.S. 275 Trophy е тапициран с кожа и Alcantara Recaro седалки с видим червен шев. Червеният шев е пренесен върху задната седалка, докато подглавниците са украсени с логото на Renault Sport.
Други интериорни акценти са видимият червен шев на облицования с Alcantara волан и лост на ръчната спирачка, както и Zamac топка на скоростния лост.
Благодарение на по-мощния си двигател, нови технически характеристики, почерпени от моторния спорт, и уверена стойка, Mеgane R.S. 275 Trophy е лимитирано изпълнение на автомобил, който е сигурно, че ще се хареса на феновете на ексклузивните спортни автомобили.