ТЕСТОВЕ

Винаги съм харесвал атомобили, които не са претенциозни и не се е изисквала кой зная каква солидна сума пари, за да бъдат обслужени.

Добавянето на повече мощност, според Porsche, е важна стъпка в превръщането на великото в още по-велико. Вземете например новия Cayenne Turbo E-Hybrid със 739 к.с. „Проклетото“ нещо е най-бързото SUV, което някога съм карал.

Каква е традицията във versus auto? Да не правим ревю, в което разказваме подробно за сантиметрите пространство за главата, разхода на гориво до милилитър и полезността на багажника. 

Това е първият специално създаден електрически автомобил на Skoda. Той е еквивалентен на Volkswagen ID.4 и Audi Q4 e-tron: базиран е на същата платформа и използва същото задвижване и технологии.

Halo car по неволя
Хубавото да тестваш автомобил, след като повечето автожурналисти са му се „изредили“, е, че всичките клишета, USP-та и маркетингови „опорки“ са вече предъвкани и няма нужда да се включваш в общия хор от мека реклама за дадения модел.

Volkswagen ID.4 GTX

Поводът за този материал е ID.4 GTX  

BMW M850i 534 к.с.

Помня момента, когато видях 8-ма серия за първи път.

Citroen C3 Aircross 1.2 PureTech 110 к.с.

Накратко
Компактно мини сувче/кросоувър, с приятни акценти в интериора и весел външен вид.

Mercedes- Benz EQS

Класическо ревю, което обхожда екстериора, интериора, технологията и моторизациите на EQS не работи, защото информацията дори в сбит вид ще се чете около час и нещо, написана дори и от майстор на късия автомобилен разказ.