ТУНИНГ

Вървейки по пресните следи на флагмана GT-R NISMO, новият 370Z обединява редица дизайнерски и инженерни подобрения, превръщайки се в най-спортния 370Z до днес.

Отдавна мина модата на “хамелеона”. Все повече фенове на тунинга предпочитат “мат”, пред “хамелеон” за своя автомобил. Такъв е случаят и със собственика на това Х5.

Последната новост около Vaeth е този чисто нов AMG A45. Леко преобразения А45 може да се похвали с нови джанти, дребни подобрения по предната и задна брони, нова изпускателна система с двоен накрайник, матово фолио и спойлер, който подобрява динамичните характеристики на автомобила.

Баварските специалисти от MB Individual Cars избират за своя пореден проект BMW 335i Touring (E91). Те докарват мощност на автомобила от 400 к.с. Добавят му спортен въздушен филтър, оптимизират софтуера и променят изцяло изпускателната система.

Винаги сме си падали по-красивите и изтънчени неща, такива, които не ти се натрапват с присъствието си и не подвикват – „ей, вижте ме колко съм шарена”.

Audi A3

Ако сте ходили на някое от по-големите изложения (събори) на VAG групата, няма как да сте пропуснали огромните щандове на Unitronic с неизброимите им тунинговани автомобили и момичета, разписващи плакати с последното им творение - Audi A3 2.0T от 2008 г.

Любовта на Ройс Глейдър към марката Ford се заражда още в детските му години. В началото на 60-те години в Северна Дакота било традиционно, когато момче достигне определена възраст, да бъде обучено в принципите на работа по автомобили на Ford и Chevrolet.

Не е тайна, че G-класата на Mercedes-Benz е предпочитан сред родните “мутри” или така наречените в наши дни – бизнесмени. Не че са такива, но нали сега така е модерно да се наричат?

Китайски бизнесмен, чието име ще запазим в тайна, ни сподели, че е голям привърженик на китайския календар и хубавите, бързи автомобили. Има голяма колекция от, наистина, уникални автомобили. Всеки един от тях е индивидуален и крие по нещо ценно в себе си.

Toyota Supra Mk IV е една от най-големите икони в света на тунинга. В наши дни, обаче, най-честия тунинг по тези коли се ограничава до слагане на нови джанти, смяна на броните и конверсия към единично турбо. Не, че има нещо лошо в това.